PRZEPISY DOTYCZĄCE REZERWACJI, MELDUNKU I ANULOWANIA REZERWACJI
Dot. Rezerwacji poprzez elektroniczny system rezerwacji dostępny na stronie https://villanadzieja.pl oraz recepcje
Rezerwacji pobytu mogą dokonać jedynie osoby pełnoletnie.
Podczas składania rezerwacji poprzez elektroniczny system rezerwacji dostępny na stronie https://villanadzieja.pl należy:
• wybrać termin i liczbę osób
• podać dane osobowe (imię, nazwisko, adres email, nr telefonu)
• podać dane adresowe
• wybrać formę płatności przedpłaty zadatku i dokonać jej natychmiastowej wpłaty.
*Zadatek nie podlega zwrotowi. Wyjątkiem jest sytuacja, gdzie strony umowy ustaliły inaczej*
Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości nie mniejszej niż 60% wartości rezerwacji na konto bankowe. Termin płatności zadatku jest podany w emailu, który gość otrzymał po dokonaniu rezerwacji.
Brak wpłaty zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.
Pozostałą kwotę należy uregulować najpóźniej w dniu przyjazdu.
W przypadku braku zapewnienia pobytu gościowi bez winy najemcy pensjonatu, zwłaszcza na skutek ograniczeń nakładanych na przedsiębiorców w związku z stanem epidemii, najemca pensjonatu, według wyboru gościa, zwróci mu zadatek w terminie 14 dni roboczych od wezwania do zwrotu zadatku lub zostanie przeznaczony na pobyt gościa w pensjonacie w innym terminie w tym samym roku kalendarzowym. W wezwaniu do zwrotu zadatku na-
leży wskazać numer rachunku bankowego, na który zadatek powinien zostać zwrócony.
Niewykorzystanie całości pobytu przez gościa na skutek późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu niż wynika to z rezerwacji, nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę.
REGULAMIN POBYTU W VILLA NADZIEJA, MIĘDZYZDROJE
Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu, jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej.
DOBA HOTELOWA
Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 15.00 i kończy o godzinie 11.00 ostatniego dnia pobytu.
Jeśli goście planują przyjazd po godzinie 17.00 prosimy o kontakt z recepcją w celu otrzymania kluczy.
REZERWACJA i MELDUNEK
Podstawą zameldowania jest okazanie w recepcji dokumentu tożsamości z fotografią oraz podpisanie karty meldunkowej. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
Naliczana jest dodatkowa opłata za osoby, które nie widnieją w rezerwacji, ale liczba osób w pokoju musi być zgodna z jego rodzajem, obiekt nie ma obowiązku zameldowania dodatkowych osób które nie widnieją w rezewacji.
Obiekt może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin w szczególności poprzez wyrządzone szkody na mieniu obiektu lub szkody na osobie gości, pracowników obiektu lub innych osób przebywających w obiekcie.
Należność za pobyt oraz dodatkowe opłaty, muszą być uregulowane w momencie zameldowania.
Chęć otrzymania faktury VAT należy zgłosić przed rozpoczęciem meldowania, po wymeldowaniu otrzymanie faktury VAT nie będzie możliwe.
Gość nie ma prawa przekazać zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom, nawet w przypadku, gdy nie upłynął okres pobytu, za który uiścił opłatę.
PARKING
Miejsca parkingowe przydzielane są w zależności od dostępności, ilość miejsc parkingowych jest ograniczona. Obiekt nie gwarantuje dostępności miejsc parkingowych, rezerwacji nie prowadzimy. Parking jest niestrzeżony. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa, jak również za rzeczy wartościowe pozostawione w samochodzie.
Parking w okresie od 1 Maja do 31 Września jest płatny, poza tymi datami parking jest bezpłatny.
W momencie wymeldowania prosimy o zabranie samochodu z parkingu.
Obiekt nie odpowiada za pojazdy ruchome jak rowery czy wózki pozostawione na terenie obiektu, obiekt nie udostępnia miejsc do ich przechowywania.
Jest możliwość zaparkowania samochodu na odpłatnych miejscach parkingowych, najbliższy parking strzeżony 24/h znajduje się na skrzyżowaniu ulic Tadeusza Kościuszki i Tysiąclecia Państwa Polskiego oraz parking przy ulicy – Ul. Promenada Gwiazd oraz Ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego.
POBYT
Odwiedziny osób niezameldowanych mogą odbywać się od godziny 11.00 do godziny 22.00 po uprzednim zgłoszeniu tego faktu w recepcji obiektu.
Na terenie całego obiektu obowiązuje zakaz palenia tytoniu i innych substancji. W razie niezastosowania się do w/w zakazu gość obciążony będzie karą pieniężną w wysokości 800 zł.
Goście ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w pokojach oraz na terenie obiektu. Szkoda oznacza zarówno zniszczenie lub uszkodzenie elementów wyposażenia pokoju jak ich utratę.
W przypadku powstania szkody podczas pobytu, gość jest zobowiązany do pokrycia kosztów jej naprawy. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
Goście zobowiązani są przechowywać klucz do pokoju z należyta starannością. W przypadku jego utraty, goście zostaną obciążeni kosztami wysokości 500zł.
Pokoje sprzątane są ‘na życzenie’. Przy dłuższych pobytach termin sprzątania ustalany jest indywidualnie przez pracownika recepcji.
Obiekt ma prawo przerwać świadczenie usługi noclegowej, która została już opłacona w przypadku gdy gość zakłóca porządek. Przerwanie pobytu gościa w takim przypadku nie stanowi podstawy do zwrotu należności wpłaconej za pobyt.
Gość wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926; ze zm.) przez Villa Nadzieja dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu gościa w obiekcie, korzystania przez gościa z pozostałych usług świadczonych przez obiekt.
Zastrzeżenia / reklamacje składane po wyjeździe nie nie będą rozpatrywane. Wszelkie zastrzeżenia / reklamacje należy zgłaszać w momencie ich wystąpienia.
ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju odesłane będą na adres wskazany w karcie meldunkowej na koszt gościa, tylko gdy gość pisemnie poinformuje o tym obiekt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji rzeczy przechowywane będą przez okres dwóch tygodni a następnie niszczone.
Wybrane obszary obiektu i parkingu są monitorowane. Ze względu na ochronę danych osobowych nagrania monitoringu są jedynie udostępniane na życzenie policji.
ZWIERZĘTA
Pobyt z psem lub kotem należy zgłosić przed przyjazdem.
Opłata za dobę za psa to 30zł lub 50zł za bardzo dużego psa
Opłata za dobę za kota to 20zł
Za niepoinformowanie recepcji pensjonatu o posiadaniu zwierzęcia w pokoju, zostanie nałożona kara w wysokości 300zł.
**Prosimy zapoznać się z regulaminem pobytu zwierząt na ternie obiektu.